Ads 468x60px

joi, 29 noiembrie 2012

Stiri Extreme Iulia Vântur Simt o dragoste necondiţionată pentru Marius Moga

Ştirile de ultimă oră, disponibile online. iti ofera ştiri interne si externe in timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene, sociale si din sport.
Iulia Vântur a scos la iveală câteva dintre secretele din viaţa ei personală. Prezentatoarea emisiunii Dansez pentru tine a rememorat perioada în care a avut o relaţie cu Marius Moga, pe care l-a cunoscut pe platoul show-ului.
Au trăit o poveste de dragoste frumoasă şi părea că au o relaţie stabilă. Din păcate, problemele au intervenit în cuplul lor, iar despărtţrea a venit inevitabil.  După relaţia cu compozitorul, actriţa a simţit nevoia să fie singură.

"Aveam nevoie să fiu singură. O mare parte din energia şi atenţia mea i-am acordat-o şi de aceea aveam nevoie să fiu singură, să mă reculeg. Am crescut împreună cu Marius, am evoluat împreună şi ne-am modelat unul pe altul. Lângă el am învăţat ce înseamnă dragostea pură. Dupa ce ne-am despărţit am simţit o dragoste necondiţionată pentru el pe care i-o port şi în ziua de astăzi", a spus Iulia Vântur la Acasă tv.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu