Ştirile de ultimă oră, disponibile online. iti ofera ştiri interne
si externe in timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene,
sociale si din sport.
Primarul general al Capitalei se gândeşte să treacă taxele şi
impozitele locale colectate de sector în parohia sa. Planul ar urma să
fi e pus în aplicare de anul viitor
Motivînd că adună doar taxe care „nu sunt stabile în colectare”, că nu a
putut atrage investitori străini şi contracta alte împrumuturi pentru
că este criză, edilulşef vrea să devină stăpân peste banii gestionaţi de
primarii de sector. Impozitele pe clădiri, pe terenuri sau taxele auto
ar putea merge de la anul în vistieria Municipalităţii.
Majoritatea edililor bucureşteni nu sunt încântaţi de intenţia lui
Oprescu, dar au refuzat să comenteze, spunând că vor să se lămurească.
Cert este că măsura îi va lăsa pe primarii de sector fără sursă de
venit, iar banii vor fi repartizaţi de Primăria Capitalei către sectoare
după bunul- plac.
Mega-buget din 2013
Intenţia de a crea un mega- buget care să fie gestionat de edilul-şef
este prevăzută într-un raport semnat de şeful Direcţiei Generale
Economice a Primăriei, Mircea Octavian Constantinescu şi care este
anexat la proiectul privind rectificarea Bugetului Capitalei pe anul
2012.
„Este necesară schimbarea drastică a politicii de venituri proprii
începând chiar din anul 2013 (...) prin înlăturarea neajunsurilor de
fond ale bazei legale de venituri acordate în prezent de lege
Municipiului în raport cu sectoarele Capitalei”, se precizează în
document.
Numai că, în timp ce edilul-şef vrea să se pună stăpân peste toate
taxele bucureştenilor, inspectorii Primăriei Capitalei nu au fost în
stare să colecteze nici măcar banii care ar trebui să vină la bugetul
Municipalităţii: taxe provenite din autorizări, concesiuni, închirieri,
amenziîn valoare de aproximativ 570 de milioane de lei.
La această sumă se mai adaugă alte câteva milioane de euro care puteau
fi obţinute din valorificarea activelor financiare şi nefinanciare ca de
exemplu: cabinete medicale, terenuri, spaţii comerciale aflate în
patrimoniul primăriei.
570 de milioane de lei este suma pe care inspectorii Municipalităţii nu au reuşit să o colecteze
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu