Ads 468x60px

vineri, 30 noiembrie 2012

Inna are o relaţie cu managerul ei Lucian Ştefan

Ştirile de ultimă oră, disponibile online. iti ofera ştiri interne si externe in timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene, sociale si din sport. După ce presa a speculat ani de-a rândul că Inna ar avea o relaţie cu Lucian Ştefan, vedeta se pare că a recunoscut în sfârşit legătura pe care o are cu managerul ei.
Inna a evitat să vorbească de fiecare dată când a fost întrebată de relaţia pe care o are cu Lucian Ştefan. Întrebată fiind la emisiunea D-Paparazzi de la Kanal D de legătura cu managerul ei, cântăreaţa a spus: "Da, exista o relatie care creste de ani de zile!".

Altfel, artista a declarat că nu îşi doreşte ca lumea să-i spună cât este de frumoasă. "Nu-mi doresc să fiu o femeie frumoasă, în primul rand sunt cantareata, asta fac. Nu am fost niciodata la cosmetica şi nici la masaj", a punctat Inna.
Cântăreaţa hitului "Sun is up" a povestit că este foarte antentă cu banii săi: "Nu cheltuiesc foarte mulţi bani pentru ca se fac greu, chiar dacă nu mă credeti. Au crescut conturile, dar creşte şi proiectul şi trebuie să plătim angajatii. Din primii bani câştigati mi-am luat un microfon!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu