Ads 468x60px

vineri, 30 noiembrie 2012

Dennis Tâmplaru a fost păcălit de unul dintre sponsori,A luat o Ţeapă de 40.000 euro la Dansez pentru tine

Ştirile de ultimă oră, disponibile online. iti ofera ştiri interne si externe in timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene, sociale si din sport. La 37 de ani, Mariana Maliţa are o tumoare pe creier, un copil de 16 ani, Dennis Tâmplaru, care nu se poate deplasa, şi din cauza datoriilor riscă să îşi piardă apartamentul. Chiar dacă fiul ei a câştigat 60.000 € la “Dansez pentru tine”, femeia susţine că a primit doar o parte din bani, iar unul dintre sponsori a refuzat apoi să se mai achite de obligaţii.

A sperat că participarea la sezonul al V-lea al emisiunii “Dansez pentru tine” îi va schimba viaţa. Aşa s-a şi întâmplat, dar, din nefericire, nu în bine, aşa cum a sperat. Arădeanca Mariana Maliţa susţine că a acceptat, în urmă cu patru ani, ca fiul ei să participe la faimoasa emisiune de la PRO TV, care până acum a făcut o mulţime de români fericiţi. Femeia spera că astfel va găsi o cale de a face rost de banii necesari pentru a-l vindeca pe fiul ei, Dennis Tâmplaru. Băiatul, acum în vârstă de 16 ani, a rămas paralizat în urma unui accident de circulaţie şi se deplasa la vremea respectivă cu ajutorul cârjelor.
“Cântăreaţa Andra şi Cornel Ogrean au dansat pentru Dennis şi au câştigat un premiu de 60.000 de euro. Din aceştia, 20.000 de euro i-am primit imediat de la o companie, însă de la firma care trebuia să ne ajute cu restul de 40.000 de euro nu am mai văzut nici un ban. Suma ar fi trebuit să fie de ajuns pentru o operaţie în Franţa. Prima intervenţie chirurgicală, prin care medicii urmau să îi introducă fiului meu o pompă metalică în abdomen, pentru relaxarea musculaturii, costa 11.000 de euro şi implica deplasarea în Franţa, la intervale de o lună şi jumătate, pentru tratament, pe toată perioada vieţii lui Dennis”, şi-a început povestea doamna Mariana.
Au fost nevoiţi să renunţe la tratament
Cu lacrimi în ochi, femeia a găsit putere să continue: “Asta însemna 4.000 de euro, odată la şase săptămâni, pentru tot restul vieţii... Nu am vrut să accept, mă gândeam că banii pe care urma să îi primesc vor ajunge doar pentru câteva luni”. Şi totuşi, Mariana Maliţa a fost convinsă de cei de la Pro TV să accepte această variantă de recuperare a fiului ei. “După ce Dennis a fost operat, cei de la «Dansez pentru tine » mi-au dat de înţeles că, dacă sponsorul care trebuia să îmi dea restul de 40.000 de euro nu vrea să mai plătească, ei nu au ce să facă... Am simţit că îmi fuge pământul de sub picioare...”, s-a lamentat femeia. “Ca să ne ajute cumva, ne-au chemat apoi şi în următorul sezon al emisiunii, iar Dennis a mai primit 10.000 de euro. Din acei bani am fost de două ori în Franţa, la tratament, după care am rămas din nou fără nici un leu”, ne-a povestit Mariana.
Pe 6 decembrie li se scoate casa la licitaţie
“Cam în aceeaşi perioadă mi-am pierdut şi locul de muncă şi nu am avut ce face decât să renunţăm la tratamentul din străinătate. Chiar şi aşa, operaţia pentru a scoate pompa a costat încă 10.000 de euro. Cei de la Pro TV mi-au mai dat 3.000 de euro şi au strâns cam tot atât din donaţii. Cu ce am mai pus noi, am reuşit să îl operăm”, spune femeia. “În urma operaţiei, Dennis nu s-a mai putut deplasa deloc, mai bine de o lună. Ba mai mult, pentru că organismul său se obişnuise cu substanţa care i se administra, medicii l-au supus la alte două operaţii tot în Franţa, o dată la două luni, iar fiecare a costat câte 5.000 de euro. Am făcut eforturi foarte mari pentru a face rost de alţi bani, dar până la urmă singura soluţie a fost ca anul trecut să iau de la nişte persoane un împrumut de 27.000 de euro, cu garanţie pe locuinţă. N-am mai avut cum să îl plătesc şi acum o să ne pierdem apartamentul. Pe 6 decembrie va fi scos la licitaţie”, a încheiat disperată femeia.
Mama are o malformaţie pe creier
Mariana Maliţa este divorţată de tatăl lui Dennis, încă de când băieţelul era mic. Au fost mereu doar ei doi, mai ales că bărbatul, deşi obligat de lege să plătească pensie alimentară, refuză să facă acest lucru. Mai mult, recent, Mariana a fost diagnosticată cu o malformaţie a vaselor cerebrale, însă nu are bani nici să se îngrijească. În prezent, singurul venit al familiei este ajutorul de handicap al băiatului, de 500 de lei pe lună.
Punctul de vedere al Pro Tv
La solicitarea ziarului Libertatea, postul PRO TV şi-a exprimat punctul de vedere: “Din nefericire pentru Dennis, unul dintre sponsorii care şi-au anunţat disponibilitatea de a-l ajuta nu şi-amai ţinut promisiunea. Noi am ştiut de această situaţie încă din 2008 şi am încercat să-l ajutăm. Dennis a primit de la PRO TV SA 22.000 de euro (12.000 în 12 mai 2008 şi 10.000 de euro pe 1 decembrie 2008). (...) Dennis a mai primit 15.000 de euro de la diverşi sponsori. Suma totală a acestor donaţii a ajuns la 37.000 de euro. PRO TV nu îşi poate asuma responsabilitatea pentru un contract care nu s-a derulat prin intermediul său şi, din nefericire, nu putem interveni în nici un fel într- o relaţie contractuală care nu ne priveşte”.
Andra, vedeta care a dansat pentru tânăr: «Ştiam că au fost probleme»
Andra, vedeta care a dansat pentru Dennis, susţine că ştia că sunt ceva probleme cu plata banilor promişi de sponsori. “Ştiam că au fost ceva probleme, dar nu ştiu mai multe. Nu am mai vorbit de multă vreme cu ei. În orice caz, eu nu pot să comentez gestul sponsorului care nu le-a mai dat banii, dar e clar că nu este ok”, ne-a spus Andra.
Doritorii îi pot sprijini financiar pe cei doi prin conturile deschise pe numele Marianei Maliţa:
    RO50BPOSO2206797288EUR01
    RO07BPOSO2206797288RON05
    RO18BPOSO2206797288RON01 - cu cardul VISA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu