Ads 468x60px

vineri, 30 noiembrie 2012

Blochina Vica, dată în judecată dacă nu plătește 15.000 de euro

Ştirile de ultimă oră, disponibile online. iti ofera ştiri interne si externe in timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene, sociale si din sport.
O nouă rundă a meciului dintre medicul Adina Alberts (42 de ani)şi Vica Blochina (37 de ani) încinge spiritele. Vedeta de la Antena 2 a primit o notificare prin care esteticianul care i-a făcut implant de silicoane îi cere despăgubiri de 15.000 de euro. Dr. Alberts pretinde că Vica i-ar fi pătat imaginea şi nu ar fi respectat contractul de confidenţialitate pe care l-a semnat la clinică înainte de operaţie.

Încă şocată de faptul că medicul Adina Alberts a făcut publice fotografii în care apărea în sânii goi, făcute înainte şi după intervenţia de mărire a bustului, Vica Blochina a primit o nouă lovitură.
Alberts i-a trimis o notificare prin care îi pune în vedere că dacă în termen de 15 zile nu îi dă 15.000 de euro drept despăgubiri, o va acţiona în judecată.
"Vrea să îi duc aceşti bani pentru că susţine că nu am respectat clauza contractuală. Termenul de 15 zile a expirat, iar acum aştept hârtia oficială că mă dă în judecată. Tot ea îmi cere bani? Ea m-a nenorocit pe viaţă, nu eu pe ea. În decembrie, trebuie să mă operez", ne-a declarat Vica Blochina, care astăzi pleacă în Israel pentru o expertiză medicală.
"Am programare duminică. Medicul îmi va face o evaluare a operaţiei. Acolo nu poţi să mituieşti pe nimeni", ne-a mai pus coprezentatoarea emisiunii „Telefonul de la miezul nopţii", care va sta la Tel Aviv trei zile. Costurile totale pentru această deplasare se ridică la circa 4.000 €, bani pe care vedeta îi va scoate din propriul buzunar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu