Ads 468x60px

vineri, 30 noiembrie 2012

Adrianei Bahmuțeanu, după ce a văzut imagini cu Silviu Prigoană, însoțit de o domnișoară la Milano!

Ştirile de ultimă oră, disponibile online. iti ofera ştiri interne si externe in timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene, sociale si din sport. Nici Adriana Bahmuțeanu nu mai cunoaște numărul certurilor și împăcărilor cu soțul ei, Silviu Prigoană, însă, de data aceasta, prezentatoarea este convinsă că despărțirea este cea mai bună soluție.
Pusă în fața unei înregistrări care îl prezenta pe Silviu Prigoană în compania unei domnișoare la Milano, Adriana Bahmuțeanu a luat foc la Acasă Tv: ”Ce este prima dată când sunt imagini cu el și alte femei? Și eu am primit imagini cu femei care plecau la 3, 4 dimineața dina casa lui.

Este o nașparlie. Ce femeie s-ar duce cu un bărbat cu doi copii la Milano? Pe mine niciodată nu m-a dus la Milano. Asta și-a dorit! Pițipoance pe la dracu să-l pieptene.
Umblă numai cu pițipoance. El e foarte gentil cu toate panaramele. Habar n-are de capul lui.
Nu am mai vazut-o pe brunetă. Din anturajul meu nu făceau parte curve și prostituate.
Nu îmi pare rău deloc de decizia luată. Îmi pare foarte rău că mi-am pierdut timpul cu el și îmi pare rău că suferă copiii acuma. În videoclip nu este una, sunt două, poate sunt surori de pat. Încă o dată îmi dau seama cu cine am de a face. Cred că m-a înșelat cu multe nu numai cu astea”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu